Veel gestelde vragen

 

Wat houdt het flexibele lidmaatschap in?

Wil je een proefbox,  Biocadeau Box of Snack Box bestellen? Dan hoef je geen lidmaatschap af te sluiten. Voor een doorlopend gebruik van de maaltijdboxen is een lidmaatschap wel verplicht. Het flexibele lidmaatschap houdt in dat je na de eerste twee boxleveringen op elk moment het abonnement aan en uit kunt zetten. Stel je wil een weekje geen box ontvangen omdat je op vakantie gaat, dan kun je via je online account de levering pauzeren. Dit dient uiterlijk de woensdagavond voor de levering van de volgende box te worden doorgegeven. Je kunt het abonnement weer aanzetten op een moment dat het jouw uitkomt of indien gewenst, helemaal opzeggen. Bij volledige opzegging ontvang je van ons geen nieuwsbrieven, kortingen en andere voordelen meer.

 

Voor welke producten hoef ik geen lidmaatschap af te sluiten?

Voor een proefbox, Biocadeau Box en Snack Box hoef je geen lid te zijn. Het is wel mogelijk om voor de Snack Box een flexibel lidmaatschap aan te vragen. Mail of bel in dat geval met ons om dit door te geven.

 

Kan ik mijn lidmaatschap pauzeren?

Ja, je kunt op elk gewenst moment je lidmaatschap pauzeren via je online account of door een mailtje te sturen naar [email protected] Dit is bijvoorbeeld handig als je op vakantie gaat of even geen zin hebt in een box. Pas wanneer je het lidmaatschap weer aanzet via jouw persoonlijke account, kun je opnieuw een levering binnen krijgen.

 

Hoe activeer ik weer mijn lidmaatschap?

Indien je het lidmaatschap hebt gepauzeerd, kun je deze weer activeren door bij je online account te klikken op ‘persoonlijke instellingen’ en dan op ‘activeren’ voor de box(en) die je opnieuw wilt ontvangen. Bedenk wel dat je deze wijziging uiterlijk woensdagavond moet doorgeven wil je de week erop een levering kunnen binnen krijgen.

 

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Je kunt na de eerste twee boxleveringen het lidmaatschap bij de Heerlijk Eerlijk Box opzeggen. Dit doe je door in te loggen in je online account en te klikken op ‘persoonlijke instellingen’. Hier vind je de optie ‘opzeggen lidmaatschap’. Door dit te wijzigen wordt jouw lidmaatschap volledig stopgezet. Let op! Wij kunnen uiterlijk woensdagavond de wijzigingen voor de leveringen van de week erna doorvoeren.

 

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt wijzigingen doorgeven tot en met de woensdag voor de levering. Dit kun je doen via jouw persoonlijke Heerlijk Eerlijk Box account of door een mailtje te sturen naar [email protected]

 

Welke producten worden wekelijks en welke dagelijks geleverd?

Alle lidmaatschapgebonden boxen en de proefbox worden op wekelijkse basis REGIONAAL geleverd. De Biocadeau Box en Snack Box worden LANDELIJK binnen 1-3 werkdagen na je bestelling per post bezorgd. 

 

Zijn alle producten biologisch?

Alle producten die we biologisch en duurzaam kunnen verkrijgen, gebruiken we in onze boxen. We gaan dus voor de 100%, tenzij een bepaald product niet biologisch verkrijgbaar is. In het laatste geval vermelden wij dit eerlijk in de ingrediëntenlijst bij de weekmenu’s. 

 

Waarom kunnen een Biocadeau Box en Snack Box wel landelijk worden geleverd en de overige boxen niet?

De Biocadeau Box en Snack Box kunnen we met de reguliere post verzenden. De overige boxen zijn groter van formaat en moeten gekoeld worden getransporteerd. Daarom beperken wij de levering van deze boxen alleen tot het regionale gebied.